Natt bloggar.

Lite små dåligt med uppdatering idag, men så kan det bli ibland! Drog iallafall iväg en sväng förut, Monica var så go och hämtade upp mig - planeringen var som så att vi skulle ta en fika hemma hos mormor, och det gjorde vi. Först drog vi och handlade en blomma till henne, för hon fyllde år för ett par dagar sen. Bättre sent än aldrig! Moster och mina två småkusiner; Samantha och Jennifer kom även förbi på fika, samt Morfar. Så där satt vi och drack kaffe, pratade och bara hade det allmänt trevligt. Mys :)

När jag kom hem igen så låg baby ihopkurad i soffan och halvsov, fast det nekade han till.. men jag vet att han låg och småsov, sötnos* Så jag störde honom inte, utan frågade om vi skulle gå upp och lägga oss i sängen, snacka och bara mysa. Erbjöd honom dessutom massage som han nu legat och njutit av. Oh, damn I'm nice ;) Nu har jag en hållhake på honom, mohaha .. han vet vad som gäller!

Nu ska jag försöka få några timmars sömn, hade tänkt försöka storstäda imorgon och fixa med all tvätt. Hörs imorgon! Godnatt damer och herrar.. ;*


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0