Pimpar min lur!

Tjolahopp människor! :)
Vilket pissigt väder det är denna Fredag, men vad ska man göra åt det.. bara evigheter kvar tills nästa sommar ;s Suck!* Har inte orkat gjort någonting idag än så länge, ska försöka ta tag i en del hushållssysslor strax, om jag orkar.. det är inte alltid lätt att vara kvinna ;o Hehe! Har iallafall fördrivit ca en halv timma på att göra mina egna teman till min lur - blir ju såå mycket snyggare när man gör det själv, och kan använda sig utav bilder på sig själv, någon man gillar, eller vad som helst. Kanon bra! Ska pimpa luren extra mycket ;) Hittade ett härligt program att ladda ner (gratis) där man gör sina egna teman i datorn, sen skickar till sin lur. Låter bra va? :)

Nu ska jag återgå till verkligheten och göra lite nytta. Killen ligger och sover för fullt, som vanligt. Jag är inte den sortens person som kan ligga o vila under dagarna.. men alla är vi olika! :) Hörs sen.

Glöm inte tävlingen längre ner i min blogg - presentkort på 500kr ;)

Kommentarer
Postat av: AAYAH ♥

Haha , min dag var toppen :)

Ja visst var den snygg ? :) kramkram

2009-11-06 @ 16:03:37
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0