Skrattkväll till fullo

Godkväll!
Jag har spenderat en hel del tid framför tvn nu. Tittade på Playa Del Sol kl.20:00 därefter vid halv nio började Parlamentet. Sen efter det vid 2!:00 tiden så började den supersköna filmen Heartbreak Hotel - en gudomligt kul film. Så jag har suttit och skrattat andan ur mig sen åtta. Skönt! Nu har jag förlängt livet lite :) Har även klickat hem lite grejer på nätet. En maskin som tränar magen som är väldigt effektiv! Samt tre basic linnen i svart, vitt och grått samt ett par underkläder. Så nu har jag blivit lite fattigare - men det är sådana saker jag behöver. Eller ja, inte kan få nog av helt enkelt. Magmaskinen är det bästa köpet på länge faktiskt - eftersom den verkligen fungerar! Visar er självklart när sakerna kommit, om ca 7dagar. Valde att betala direkt för att slippa extra avgifter samt så jag inte slösar pengarna för sakerna innan dom kommit, det kan hända mig ofta! Haha :)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och mysa!
Hörs imorgon, natti natt! ;*

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0