Sliten jag på promenad med hundarna!

Har precis kommit in - tog ut hundarna en sväng.. dom busade och lekte precis som alltid. Det är så nedrans kul att se och tänk va mycket energi hundar har, det är otroligt! Jag själv önskar att jag hade lika mycket energi, tänk va mycket man skulle göra och orka med då. Nåja, dag drömmarna om en sådan energi får vänta.. nu ska jag återgå till städning och rensning. Det verkar som om saker o ting börjar klarna lite (?). Men man ska väl inte ropa Woho direkt, rätt som det är så vänder allting igen. Men hoppet finns fortfarande inom mig!

Bjussar på två bilder på mig från nyss - en osminkad och sliten Elin. Precis som ni vill se mig! Haha :)


Osminkad, sliten, frusen och trött.. this is the real me! Haha :)

Psst! Ni som väntar på tävlingen jag berättade om igår väntar inte i onödan. Den kommer dyka upp lite senare. Ja, för vem vill missa en chans att vinna ett skönhets kit värde ca, 800kr?


Kommentarer
Postat av: eddy mr negersmiskalkis

hörru man vill väl inte se en sliten dig. man vill ju se en pigg o fräch tjej som ler åt dagen när den kommer. inte ska du se så sliten o ned stämd ut gumman. love your friend eddy <3

2009-11-11 @ 19:19:25

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0