Stressigt värre!

Hej folket!
Som vanligt så har uppdateringarna varit super kassa, men just nu är det väldigt stressigt här hemma. Inom en vecka ska vi ha städat, packat och rensat allting i huset. Och det är ett vardagsrum, ett kök, hall, datarum, sovrum samt två mindre sido rum som ska grejas! Skurning och tokstädning utav allting, lister, fönster osv.. Så ni förstår varför det känns stressigt? Man har ju faktiskt inte hur mycket ork som helst.. har kommit en liten bit på vägen. Men under helgen nu ska vi försöka bli helt klara med övervåningen. Det måste vi helt enkelt!

Nu sitter jag och varvar ner och myser framför tvn med en kopp kaffe, eller flera.. Jag känner mig helt slut och troligen så kommer jag somna när som helst.. Gäsp!

Det kommer troligen bli väldigt dåligt med uppdateringar nu och efter det att jag bosatt mig i min lägenhet nästa vecka så kommer det ta ett tag innan jag har internet. Suck suck! How will I survive? .. Ska ringa bredbandsbolaget på Måndag och se om dom har några härliga erbjudanden för mig :) Hope so!

Vi hörs någongång.. någon dag!
PUSS ;*

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0