Trött?

Ja, det är jag! Ligger i sängen med laptopen i knät och stirrar på dataklockan, den blir ju inte mindre direkt. Men efter att ha legat o vridit och vändit på mig sen elva så har jag gett upp.. det är omöjligt att få sömn! Imorgon kommer jag vara helt slut - måste ju upp senast halv nio eftersom vi har hundar, sen vid tre har jag möte med Frivården.. dom kommer få spana in en urtrött och seg Elin, säkerligen väldigt grinig dessutom. Men det får dom stå ut med! Jag har inte något bra morgonhumör över huvudtaget - fråga killen min. Det händer ofta att vi ryker ihop på mornarna då jag har ett sånt taskigt humör ibland. Haha :) Not always my fault just so you know..

Har varit i Etuna en sväng idag, jag och killen handlade lite grejer och så. Värsta stormen ute hela dagen dessutom, jag trodde jag skulle blåsa bort vissa ögonblick, turligt nog hände inte det iallafall :) Nej ni, ska slå på en film nu och se om jag slocknar då kanske. Tv/Film brukar ha den effekten, sometimes..

Hörs imorgon. Godnatt sweets :)!


Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

har lagt till dig nu! ps. förlåt för sent svar! jag har varit i frankrike i 3 dagar men är hemma nu! :)

kram

2009-11-03 @ 15:32:58
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

vad tycker du om bilden i senaste inlägget? <3

2009-11-03 @ 15:33:12
URL: http://ligon.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0