2009.10.03

Hej alla!
Jag vaknade upp med ett skapligt bra humör imorse, mådde bra och kände att detta blir en härlig dag. Och det hade jag rätt i, på många sätt! :) Baby och jag drog in o handlade vid elva tiden, tog en sväng förbi Lager157, däremot hittade jag ingenting jag ville ha.. men älsk hittade ett par Levis jeans - so good, dom var snygga på honom :) Nu är vi i vilket fall hemma, jag har hunnit slänga i mig en pizza, en sån mindre man kan köpa i affärer skapligt billigt. Så nu är jag mätt o belåten. Lyssnar på musik och spanar runt på nätet, försöker hitta nicesidor med kläder där man kan beställa. Känner för att klicka hem lite plagg.

Nu ska jag hjälpa killen att städa lite, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: abb

DU HAR JÄTTE FIIIN BLOGG!

2009-10-03 @ 18:03:45
URL: http://abiier.blogg.se/
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

fin bild!

2009-10-03 @ 21:28:49
URL: http://faaanys.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0