9:e Oktober, 2009

Tjenispenis folket! :)
Slocknade tidigt igår, klockan var inte ens 22:00, och det mina kära läsare är väldigt ovanligt för att vara mig. Brukar i normala fall inte somnade förrän 02:00 snåret på nätterna. Men kanske kan det vara så att jag börjar få tillbaka mina bra rutiner? Lägga sig o sova skapligt tidigt, och gå upp tidigt. It should be like that!, men jag pluggar inte, jag jobbar inte.. så har egentligen ingen som helst anledning att gå upp tidigt osv, eller jo om man tänker på hundarna så.

Igår hade jag en kanon dag iallafall, trots att vi inte gjorde så mycket. Vi var mest ute med hundarna och busade med dom osv, men det är underbart det. Solen sken ju igår och det gör den idag också! :D Så nu tänker jag visa hela världen mitt happy-smile, älskar solen. Det är väldigt lockande att flytta utomlands istället, slippa Sverige vintrarna och de inte allt för bra somrarna här.. men jag gillar Sverige, det är ett fint land. Och vi har inga jordbävningar & tornados så, ;o Har fobi för sånt! Så man kanske ska stanna i Sverige för all evighet ändå? Hehe.. Sitter och pratar med min älskade vän på msn just nu, Eddy - han är bland en av dom absolut bästa människorna i mitt liv, en riktigt underbar vän. Love him! :)

Nu ska jag försöka göra lite nytta och städa upp så gott jag kan och ta hand om disken. Ett fett berg med en massa kaffekoppar, wonder why? ;o (Påpekar att jag är helt oskyldig till det ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

diska är alltid lika kul =)

2009-10-09 @ 12:13:55
URL: http://misseverything.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0