Busy day! En väldigt trött jag..

Hej babes! :)
Ingen bloggning igår - sorry. Men var upptagen. Jag och killen drog med 2st till Hnäs, där vi drack och bastade igår, det var tokmysigt. Så längesen jag bastade sist så det kändes kanon skönt. Bastu + Bärs = Underbart :) När vi väl kom hem så slocknade jag .. var helt slut!

Gick upp vid 07:00 imorse - hajar ni? Fast jag höll igång länge igår.. baby & jag drog vid åtta emot Västerås. Hade ju möte med min advokat. Men när jag kom dit vid 10:00 då vi skulle ses så hade han varit tvungen att dra på en Förhandling.. suck* Men han var tillbaka vid 13:00 tiden så jag fick en ny tid idag vid 13:15. Mötet gick bra! Vi gick bara igenom lite grejer inför tingsrätten som jag ska upp i den 11:e November.

Jag är extremt trött idag, det förstår ni väl? Så jag orkar inte skriva något längre inlägg idag.. får bli imorgon, eller någon annan dag. We'll see. Men så länge får ni ha det kanon bra :) Puss!




Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0