Efter regn kommer solsken (?).

Man kan ju alltid hoppas iallafall. Usch va jag hatar såna här jävla pissregn dagar, nog för att regn kan vara mysigt ibland men nej, nu gör det mig bara irreterad. Det har ju inte ens varit en ordentlig sommar! Ett par stekheta dagar har besökt Sverige, men dom försvann lika snabbt som dom kom. Tragiskt det där - I love sun and I want it! Det där med att flytta utomlands frestar verkligen just nu.. men skulle jag våga? ;o Nja, tror inte det.. att bo 24/7 utomlands känns lite smått scary - tornados, jordbävningar, vulkanutbrott, terrorister.. oh, u name it. Ja, ni förstår grejen.

Har percis laddat kaffe bryggaren för andra gången - har blivit ännu mer beroende utav kaffe.. Fem koppar redan och klockan är inte ens 13:00.. så, mycket mer kaffe i magen kommer det bli under dagen. Ska strax koppla in högtalarna till mini-laptopen, skruva på högsta volym och städa i ordning lite. Packa ner en del saker ska jag försöka orka också. Det här med att flytta kommer nog inte bli så bra.. men ja, försök vara positiv - det ordnar sig, det gör det alltid. Det löser sig. Det kommer fixa sig till slut.

Nu ska jag Facebook nörda en liten stund innan städningen tas hand om. Kaffet är klart, hallelujah! ;D
Hörs senare kanske. Pussen*

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0