En helt onödig resa!

Hej allihopa!
Vid 06:00 imorse ringde alarmet, och nej.. jag ville verkligen inte kliva upp. Men hade ett polisförhör klockan 10:00 och bussarna går ju så konstigt när man bor ute på landet så.. ja, var tvungen! Men när baby och jag kom till polisstationen i Kholm vid tio - så är förhöret inställt! ;s Min advokat kunde inte komma, och jag blev riktigt sne. Drygt att behöva kliva upp tidigt för ingenting! Jävla skit säger jag bara. Men ja, förhöret sker på Måndag istället. Eller dom kanske ställer in det igen så jag får åka i onödan? ;s Gosh! Men eftersom vi var i Kholm, så drog vi in på Djurmagasinet där och köpte hundgodis och leksaker för närapå 400kr, det är hundarna värda. En snabbis in på ÖB blev det också och köpte hem lite gott till kvällen. Myspys!

Nu är jag iallafall hemma och vi håller på o busar med hundarna. Dom är superglada över deras nya leksaker och busar för fullt. You should see, dom är så grymt söta när dom håller på! :) Nu ska jag återgå till busandet - vi hörs senare antar jag. PUSSEN!*


Så här roligt har jag inne på polisstationen i väntan på förhöret.



Desto ännu roligare på hemvägen :) haha!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0