Godmorgon :)

Jag borde väl inte klaga allt för mycket, eftersom vi trots allt sålt 5st utav valparna från kullen - men dom tre som är kvar, oj oj oj va dom härjar om nätterna. Dom börjar bli så stora! En utav dom, Biggi som han heter, han blir galen om han inte får hoppa upp i sängen. Ibland lyckas han göra det själv, o ibland måste man hjälpa honom. Han är min absoluta favorit, en riktigt härlig hund. Nåja, jag tycker om dom andra också. Så drygt att bara ha 3st kvar hemma, för man fäster ju sig vid dom så nedrans lätt. Och ja, det är väl på gränsen nu. Förhoppningsvis så kommer det en idag som ska titta på tiken vi har kvar, hoppas han köper henne isåfall (fast ändå inte måste jag tillägga..). Dom hundar vi sålt verkar ha det kanon bra i deras nya hem, riktigt skönt att veta faktiskt, det är ju A och O helt enkelt.


Busfröna :) <3

Nu ska jag försöka vakna till liv och fixa i ordning mig lite - städning & rensning väntar. Tråk =/


Kommentarer
Postat av: C

now hur gamla är de nu?

2009-10-01 @ 22:30:08
Postat av: tess

okej :)

2009-10-02 @ 00:10:37
URL: http://latess.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0