Godmornin' sweetheart!

Klockan sju ringde mitt alarm, och jag klev upp strax innan nio. Så lätt var det att gå upp - omöjligt faktiskt! Stänger av det nedrans alarmet när jag ligger o sover. Killen skulle väcka mig egentligen, men han skyller på "trodde du va vaken, du stängde ju av alarmet flera gånger.." Nåja, han fatta väl inte att jag trots det sov, haha. Han är i vilket fall inte hemma nu - så en lugn och tyst morgon är det för min del, förutom valpen som tjuter till o från.. nu kan jag sitta o njuta av mitt kaffe och morgon cigg i lugn o ro, alltid skönt! :)

Jag är extremt oaktiv med bloggen nu, I know. Besöks statistiken har sjunkit som helvete - och jag orkar inte "jobba" tillbaka den. Dom som vill läsa, LÄS! Ni andra - skit it :) It's just my life.

Hörs sen! PUSS

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0