I will survive without you.

Om du vill dra så kommer jag inte be dig att stanna. Om du måste så kanske det är bättre så. Jag kommer vara stark, jag kommer klara mig bra. Oroa dig inte för mitt hjärta men.. vänd dig inte om, för då får du se mitt hjärta brista. Vänd dig inte om, jag vill inte att du ska se mig gråta. Det krossar mig i bitar tanken på att du går, jag låter dig göra det. Men du kommer aldrig få veta...

Jag kommer inte sakna att du håller dina armar hårt runt mig. Och om du någonsin tänker på mig, kom ihåg att jag kommer klara mig bra. Jag kommer vara stark, jag kommer klara mig bra. Oroa dig inte för mitt hjärta - jag vet att jag kommer överleva, jag kommer ta mig igenom det, jag kommer till och med lära mig att leva utan dig.

Jag önskar att jag kunde skrika ut högt att Jag älskar dig. Jag önskar att jag kunde säga till dig: "Gå inte". Men jag låter dig..


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0