Igår var en riktigt bra dag!

Godmorgon folket!
Igår var en kanon dag måste jag säga - baby och jag drog in till byhålan vid tre tiden, vi satt ute och drack en varsin öl & cider, pratade och bara tog det lugnt. Sen drog vi till Mozzan (en pub i Flen dvs.), beställde in en varsin Mariestad och stoppa in pengar i maskinerna med förhoppningar om att vi skulle vinna.. Innan kom vi överrens om att bara spela för 100kr, max 200kr - eftersom man så lätt spelar bort multum på såna maskiner. Men det har ni nog gissat att vi inte höll oss till. Utan det blev runt 1000kr vi spelade bort & förlorade minus dom 6öl vi sammanlagt beställde in och bara det är 300kr. Men sen vände oturen - vi körde in 100kr, och vann 1500kr. Så vi fick tillbaka pengarna vi förlorat på spel o öl. Vi var kvar där till strax efter kl.18:00, sen drog vi o handlade, o sprang till bussen. När vi väl kom hem så kände jag mig på städhumör (alkohol har tydligen den effekten på mig), så jag började städa & greja. Vi slet ut hela heltäckningsmaten som vi har i datarummet där uppe, och dammsög under, gjorde rent mattan osv. Eftersom klockan var en hel del när vi kommit hem ordentligt och vi städat, så slängde vi in en varsin pizza i ungnen. Lättlagat, gott och framförallt billigt :) Strax därefter slocknade vi båda i sängen - det blev ingen film igår inte!

Nu är jag i vilket fall som helst uppe och vaken, så vaken man bara kan bli åtminstone.. Det kommer bli en massa rensning osv idag .. det behövs! Man kan ju inte flytta och tro att alla saker o grejer rensas utav sig självt. Noway! Nu ska jag sitta och avnjuta *hrm* vädret? ;o


Jag, igen såklart! :) Egopics is the shit.



Jag, innan vi drog..



Älskling frös skapligt mycket igår, as me! <3 love you!




Såna här fina miner är något jag är proffs på! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

ibland har man tur =)

2009-10-06 @ 11:33:01
URL: http://misseverything.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0