It's my life, it's now or never!

En del människor verkar tro att vi ska leva föralltid, vilket vi inte ska. Det inkluderar mig. Ibland tar jag livet för givet och tror att jag alltid kommer leva, att jag har hur mycket tid i världen som helst. Men sant som det är - åren passerar snabbt förbi, och det dröjer inte allt för länge innan man själv ligger i kistan. Tragiskt men sant. Avskyr att tänka på döden, fast jag vet att den inte går att undvika.. men jag hoppas att jag får dö i sömnen, om jag blir gammal och sjuk så tar jag hellre en överdos av heroin och försvinner. It's true. Jag vill inte bli gammal och gråhårig, det skrämmer mig! I vilket fall som helst, ska inte prata mer om döden nu. Men hur kan man egentligen vara så dum att ta livet för givet och inte leva ut det till fullo medans man kan? Det är sjukt! Jag blir så förbannad på mig själv ibland när jag tänker att Eh, jag hinner med det. Man ska försöka leva livet så gott som möjligt - för man har bara ett.

Jag ska försöka göra en massa saker som jag länge velat göra - resa bla.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0