Kommande vecka; N, V & G

  • Måndag 26/10 - Nyköping; Frivården kl. 15:00 -
  • Onsdag 28/10 - Västerås; Advokaten kl. 10.00 -
  • Lördag 31/10 - Gävle; Endags jobbkurs kl. 12:00 - 17:00

Ja, så ser den kommande veckan ut för min del. Lite avundsjuka är ni väl? :) Haha. Ja, det enda jag ser fram emot är väl jobbkursen isåfall.. knappt det. Kommer gå åt mycket cash på resorna.. speciellt den resan till Gävle, oj oj. Sitter och funderar på hur jag ska hitta i G, *hrm*. Nyköping och Västerås är lugnt, där hittar jag dit jag ska.. men Gävle, ja det löser sig väl. (Och nej, jag tänker inte gå o fråga människor jag ser där..) 

Nu ska jag ta och fortsätta med att spela musiken på högsta volym och greja lite. Städning kan vara riktigt drygt, så sant som det är sagt. Fyfan, men det är någonting som måste göras.. Suck* Tänk om män kunde vara lika duktiga som oss kvinnor att städa, but I guess they can't. 2000talet, oj va det märks :)


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0