Leave! (Get out of here)

Hej folket!
Har suttit länge nu och stirrat på rutan där man skriver inlägg.. har inte kommit på någonting vettigt att skriva. Helt tom på ord, som på mycket annat. I Tisdags drog jag till Etuna och träffa Amanda & C.o. festade och hade det allmänt kul. Stannade där tills Torsdag kväll då jag tog tåget hem till lillFlen igen. Drog ju till Etuna mest för att killen och jag var lite osams osv - men jag lovar er, det blev inte ett dugg bättre! Nu är det väldigt spänt mellan oss och jag vet inte riktigt vad vi ska göra eftersom vi måste flytta ifrån huset - antingen flyttar vi var för sig, eller tillsammans. Don't know yet, mycket att tänka på innan.. Jag vet ärligt talat inte själv riktigt vad jag vill längre, och det beror inte på någonting han har gjort eller sagt.. utan det beror endast på mig själv, mina behov osv. Jag älskar min kille, över allt annat - no doubt!, men det finns så mycket som har en stor roll i det hela. Och det mina vänner, delger jag inte av :) Suckers..

Blogawards var ju i förigår .. Kissie vann Årets Kaxigast Blogg - what a chocker right? x) Det var hon väl värd kanske. Sen Foki vann ju Årets Blogg - och det finns ingen annan bloggare som är värd det mer än henne, ursöt människa det där ju :) Ingen överdriven wannabe blogg - utan the real thing. Hennes blogg diggar jag.

Nej, orka snacka andras bloggar. Nu väntar städningen.
Hörs!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0