Life is what you make it!

Godmorgon!
Blev en mini-sovmorgon idag faktiskt, sov tills halv elva - skönt det. Fastnade framför ett dataspel igår fram tills halv tre tiden i natt, då gav mina ögon upp och jag orkade inte hålla dom uppe. Lika bra det - det här med att spela dataspel osv, (spel överhuvudtaget) det är inte min grej alls faktistk.. men tydligen kan även jag fastna framför diverse spel. Well, I guess Imma nerd 2 ;)

Det blir en rätt lugnt dag idag, ska försöka göra lite nytta här i huset. Städning och rensning står no1 på listan - tvätta ska göras också, bädda rent i sängen o allt därtill.. Rätt drygt ändå, får se hur långt orken räcker.

För övrigt, hur har ni det? :) Jag mår helt ok, mycket i tankarna och mycket att försöka få ordning på nu - men som jag alltid försöker intala mig; Det ordnar sig, det gör det alltid! Man kan ju hoppas det iallafall. Dom 2 kvarvarande valparna leker o busar för fullt, dom är så grymt söta. Men dryga om nätterna, suck*

Nu ska jag återgå till vardagslivet som hemmafru, haha.. vi hörs sen! :)

Puss&Kram babes!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det gör det säkert =)

2009-10-04 @ 19:19:43
URL: http://misseverything.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0