Min inaktiva blogg tar stryk.

Godmorgon!
Slocknade tidigt igår också, love it. Nu har jag iallafall klivit upp och vart ute med hundarna en sväng, så nu sitter jag och latar mig framför datorn. Funstuff! Jag har märkt att pga, mina dåliga uppdateringar osv, så får bloggen stryk för det. Mindre folk som läser, mindre kommentarer osv.. Och på grund av att jag knappt svarar på kommentarer längre. Why is it so?, folk vill ha mycket uppdateringar och bilder. Men sorry húns - orkar jag inte, så orkar jag inte.

Ska fixa i ordning mig och greja lite nu, blir en sväng in till byn idag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

blogga bara när du känner för det tycker jag!!

2009-10-10 @ 14:53:47
URL: http://faaanys.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0