Mini's first time

Godmorgon folket!
Är jag den enda som inte var medveten om att klockan ställdes tillbaka en timme inatt? Blev skum när jag startade upp datorn och klockan på den stod på 07:45 - tittade luren, den stod på 08:45. Tänkte att datorn har väl fått fnatt eller något. Men icke då! Så fort jag läste en persons blogg så stod det klart o tydligt att klockan hoppa tillbaka en timma.. Suck!, jag hade ingen aning.. men då är jag ju uppe tidigt, haha ;D

Såg på en film igår innan jag slocknade, Mini's first time - hette den.

För att vara ärlig så tyckte jag att filmen var riktigt skum och konstig på många sätt, men underhållande? Ja, absolut! Mini (tjejen ni ser på bilden) ska testa på för första gången att prostituera sig, och när hon kommer till mannen som hon ska va med så ser hon att det är hennes mammas kille, dvs hennes styvfar. Men det hindrar inte henne,  utan hon tycker allting genast blir mycket mer spännande. Hon får honom att släcka lampan innan hon går fram till honom.. efter allting, så visar hon vem hon är. Han blev chockad - men dom fortsätter att ha ett förhållande, gå bakom ryggen på hennes mamma - tills dom slut tar livet utav mamman, för att kunna vara tillsammans. Filmen slutar inte där - men mer säger jag inte :p
-
Nej ni, nu är kaffet klart och det är dags att börja pimpla!  ;) Vi hörs om en stund!
PUSS


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0