Rubriklöst inlägg.

Jag har egentligen massor att göra och fixa - men orken sviker mig totalt idag ;/ Känner mig helt slutkörd och trött. Och det finns ingen speciell anledning till det. Det brukar det alltid finnas! Är hungrig och enormt sugen på en stor påse med lösgodis, choklad och lakrits i mängder.. mums säger jag bara! Typ fyllehungrig eller något sådant. Men men. Troligen får vi besök senare ikväll utav babys mor - trevligt, men humör för det är jag inte på. I'll try.

Nu ska jag vräka i mig några chili cheese doodles och sätta fart med städning.
Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

åå, jag känner mig också slutkörd och trött vill bara sova ;P

2009-10-06 @ 22:55:35
URL: http://faaanys.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0