Snäll som jag är.

Ska alldeles strax bege mig ut och möta älskling som kommer med bussen!, klart man ska vara snäll emot sin älskade ;) Hehe. Tar med mig Biggi (en utav valparna vi har kvar) och tränar honom lite att gå i koppel samtidigt. Han har ju bara varit med ut i koppel vid vägen en gång förut, och då fick jag faktiskt bära omkring på honom.. hah, hoppas det går bättre denna gång. Nu är han ju lite äldre. Men märkte igår att han inte alls gillar att ha koppel på sig, men så är det väl med småttingar ;) Möjligen tar jag med mig den andra valpen också, beroende på hur jobbiga dom är.. Dom busar för fullt nu - riktigt roligt att se :)

PUSSEN!

<3
Dom 2 kvarvarande valparna. Mucho Love

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0