Starting an illness (?)

Godmorgon folket!
Natten har varit en total katastrof - nog för att jag slocknade väldigt tidigt så vaknade jag minst femtio gånger under natten. Låg o vred o vände på mig, hostade, svettades osv. Jag tror att jag börjar bli sjuk. Det kändes så i natt iallafall, var tjock i halsen inatt och kallsvettades. Usch va jag hatar det. Jag vill inte bli sjuk, avskyr't. Imorgon har jag dessutom polisförhör .. Kul. Eller inte. Då måste jag upp sådär tidigt igen och det hatar jag. Vill sova så länge som möjligt. Men får hoppas på bra väder imorgon så jag kan vara på nogorlunda bra humör. Idag tänker jag bara ta det lugnt iallafall, känner mig inte bra.. har hamnat i en depprissions period dessutom. Ohgosh, save me please. =/

Nej ni, dags för morgonkaffet och en cigg. Hörs sen!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0