Tisdag, den 13:e Oktober 2009

Godmorgon Sweetness's!
Har ioförsig varit vaken ett bra tag, eftersom jag slocknade skapligt igår framför filmen In The Electric Mist - har ni sett den? Jag har sett kanske halva filmen, och so far har den varit bra. Lägger mig nog ikväll och glor på resten om inte När Lammen Tystnar hinner bli klar, för då ska jag bannemej se den. Har försökt tankat hem den flera gånger, men varje gång den blivit klar så har inte ljudet fungerat, vafan då för? ;S Hajar inte alls. Många andra som tankar hem den och för dom fungerar det korrekt. Nåja, det är väl min dagliga tur antar jag.. inget fel på datorn, den är ju närapå ny ;S Nu ska jag dock inte sitta och beklaga mig över det.

Jag har höga förväntningar om den här dagen, hoppas på att den kommer bli kanon. Just nu sitter jag och kallsvettas i högsta grad. Har varit så ett par dagar nu, utan någon som helst anledning (?). Missade ni Videoinlägget jag la upp igår?, det finns ju fortfarande kvar, under detta inlägg.. Det var mitt första videoinlägg ju, och jag är inte alls så haj på det där med att videoblogga - dom flesta som gör det står o pillar sig i håret osv, that's not really my thing. But hey, everybody is different I guess..

Killen är ute en sväng med våran tik just nu, hon behöver lite ensam tid med vardera utav oss för hon är så stressad hela tiden, stackarn =/ Hoppas hennes stress går över snart, för annars har vi nog inget annat val än att avliva henne, för hon har varit så enda sen vi köpte henne..

Nej ni, back to work. Hörs sen. PUSS!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0