Unhappy but oh so happy

Är väldigt segt med bloggen just nu, men det får ni stå ut med länge till antar jag.. det är ju så mycket på gång just nu, och ja.. en månad kvar till flytt (max). Vet inte hur allting kommer bli faktiskt, men som jag alltid skriver; hoppas kan man! Jag vaknade vid halv nio imorse utav alarmet - snooze direkt blev det! Men vid nio pallrade jag mig upp fast kroppen gjorde motstånd. Det är muntert väder idag, därför är även jag munter.. eller ja, lite därför kanske. Men det använder jag mest som en ursäkt för "the real truth".

Ska nog ta o ringa läkaren idag - jag är yr och svimfärdig till och från, mår illa, allmänt deppig osv.. Kan det bero på alkoholen? Har den redan skapat ett sånt stort beroende så jag ska må dåligt när jag inte dricker? Det kanske är så.. kallsvettningarna beror troligen på det iallafall och att det kryper i hela kroppen på mig, usch! Som sagt så har jag druckit alldeles för mycket för ofta och min kropp har tagit en hel del stryk utav det, så ingen alko till mig förutom på speciella tillfällen.. först kör vi på två vita månader, (jul och nyår närmar sig ju..). det kommer gå bra, jag har ändå fått en hel del avsmak utav alkoholen så.. Don't drink and drive - haha :D

Nej ni, jag känner mig så jävla olycklig just nu, men ändå lycklig. Hur går det ihop? Det skiftar mellan varje minut så det känns som om jag har en hoppande kängurru inom mig. Lycklig - Olycklig - Lycklig - Olycklig ... osv, u get the point. Men ska försöka orka ut på en promenad med hundarna iallafall, rensa tankarna och mysa med dom. Dom är allt för mig! <3

Mer kaffe först och främst. Hej!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0