Vart tog det vägen?

Vart är dom lyckliga dagarna?, dom verkar vara så svåra att finna. Jag har försökt att nå dig, men du har ser inte. Vad hände med våran kärlek? Jag önskar att jag kunde förstå. Det brukade vara så underbart, det brukade vara så bra.. Du verkar så långt borta trots att du är nära. Du fick mig att känna mig levande - men någonting dog är jag rädd.. När du är nära mig, kan du göra mig? Och den kärlek du gett mig är det enda som kan rädda mig. När du är borta, trots att jag försöker.. hur ska jag kunna gå vidare?
 

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Hejsan.



Jag gillar verkligen din blogg, har läst den ett tag nu. Kom gärna in på min och kika, den är söt den med. :)



Allt bra med dig då ?



Kraaam!

2009-10-21 @ 20:25:17
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0