Vilken natt!

Slocknade igår vid halv elva tiden efter att jag legat o glott på en film; The Accidental Husband. Den var skapligt bra, duger som tidsfördriv - men ingen film jag tjoar över direkt. Men helt ok! Natten har varit riktigt lång, har vaknat upp ett x antal gånger utav att dom 2 valpar vi har kvar springer omkring o för ett jävla liv. Sött javisst, men mitt i natten? Nja, inte så värst kul. Samt att våra 2hundar ligger i sängen med oss och snor mitt täcke flera gånger om. Och jag lovar er, jag har aldrig vaknat upp utav att jag frysit så mycket som inatt. Nedrans hundar!, nu åker jag väl på en ordentligt förkylning snart. Uschusch. För vädret är ju inte alls varmt o skönt längre, jag känner att vintern är på G, det ligger i luften.

Idag är planerna för dagen att rensa o kasta en massa saker, för som ni vet; Flytt på G. Så jag känner mig rätt stressad. Ajuste, berättade ju igår att en skulle komma o titta på tiken - och ja, han köpte henne :) Så nu har vi bara två ensama hanar kvar. Hoppas iallafall att vi lyckas sälja iväg dom snart, för som sagt; blir ju bara mer o mer förälskad i dom och fäst. Ena dagen känner vi att ja.. vi behåller en, det funkar! Men nästa dag så låter mer, nja.. fan det går ju inte. Har ju redan 2st hundar." Så är det bara. Men nu måste jag gå o se vad valparna gör, det låter iallafall som slagsmål. Dom river huset, nice! :)



Ja, vem har sagt att valpar inte tycker om kattleksaker/klösbrödor etc.? :)
Dom lekte för fullt med den igår, så söta så! <3



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0