090924 - Torsdag

Godmorgon peops! Sovit gott?
Det har jag gjort, men är fortfarande trött. Fast som jag skrivit förrut, avskyr att sova bort dagarna.. oavsett om jag inte har ett skit att göra eller om jag har massor att göra. Sova gör man i graven..

Hade fullt upp igår, för som sagt så kom killens mamma över och hennes kompis samt kompis-dotter. Vi drack kaffe och snackade. Sen fixade killen & hans mor med nya fönster hackar till sovrummet - för sovrums fönstret har aldrig gått att stänga helt, så ni kan gissa hur kallt det alltid blivit där inne på vintern? Ja, men inte det här året. Nu går det att stänga! Wiho.

Nu återgår jag till kaffe-drickandet, hörs strax!
(Glöm inte att ställa fråger för min frågestund, klicka ner till Frågestunds inlägget eller kommentera detta - vilken som, spelar ingen roll :)


Kommentarer
Postat av: tess

skönt att fönstren är fixade :)

2009-09-24 @ 10:01:54
URL: http://latess.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0