Det kallas trakasserier.. om ni inte visste!

Hallå alla!
Som ni märkt så har jag fortfarande inte bättrat mig med uppdateringar osv, men ni kommer få stå ut med att det är så ett bra tag framöver. Tyvärr! Men idag har det varit en låååååååååång dag, ni anar inte..

Hela dagen blev iallafall förstörd utav ett par människor (nämner inte vilka eller varför), och jag kan inte annat än att tacka er. Ni njuter av det, right? Gosh, ibland önskar jag att jag bara kunde slänga ner er på backen o stå o hoppa på er tills ni försvinner. Yeahyeah, önsketänkande grejer. Nice.

Det här inlägget kommer troligen vara väldigt skumt för många utav er som läser; men jag skriver i gåtor idag utav diverse anledningar. Dessutom är jag inte alls på bra humör, är trött och förbannad. Deprimerad och ledsen. Ja, nu fattar ni säkert! Sitter o glor på klockan som aldrig verkar komma någon vart, what's the point with it then? Säg det den som vet, säg det.. Ska ut om en stund  iallafall o möta upp baby som kommer med bussen, och det är satans jävla mörkt här vid vägen. Finns ingen gatubelysning eller något. Bara skog på vardera sida, och där ska jag trippa omkring på en 90väg som ett fån och utsättas för fartdårar? Oja, I love it. Tar med mig hundarna iallafall, och en superkass ficklampa - men troligen så räddar den mitt liv kraftigt. Livsfarlig väg när det är mörk, I swear..

Imorgon hur ser dagen ut då? Ja ni, det vill ni veta ;) Nej, men ärligt talat så är det ingenting speciellt planerat, vi får besök utav en på förmiddagen - kaffedrickande o sånt shit u know. Sedan mot eftermiddagen kommer det troligen en människa som ska titta på tiken vi har kvar utav valparna (vi har även 2hanar kvar), så jag hoppas Han kommer köpa henne. Som sagt; vi kan inte ha hela huset fullt utav hundar. Räcker med dom två stora vi har, vi kan inte ta hand om deras barn också.

En timma kvar, sen är det dags för mig att skutta ut o möta honom. Jag är mörkrädd, ibland.. lite kanske. Han är man, han kan väl gå själv? ;o Nej, idag ville jag vara snäll o möta :) *Tick tack tick tack*, snart är tre nya filmer nedladdade o klara.. härligt. Fast lite små segt går det. Seeda då förfan!

Vi hörs imorgon bitches, jag är inte alls normal idag. För många tankar. Hope u understand.

Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

Okej :D

Ha en bra kväll du :D

2009-09-28 @ 21:31:15
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Nila

sv: I believe that u are a good person. Jag gillar sättet du skriver. JAG tkr verkligen inte att du skriver i gåtor :)

2009-09-28 @ 22:58:41
URL: http://milanistababy.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0