Jag hissar och dissar!

  • Amir the gay! Det verkar som han har tagit förnuftet till fånga och insett vilka   skitungar han faktiskt umgåts med och varit tight med! Jag kan inte annat än att hissa denna snubbe, han börjar visa allt mer o mer mogenhet och respekt!, och det är någonting som vissa har väldigt svårt med. Jag hissar honom också för att han står för den han är, vad än folk tycker. You go Amir! Hoppas folk kan börja se upp till dig mer!

  • Högklackat! Det är så nedrans sexigt med ett par högklackande skor, och det passar till allt. Dessutom är det bra träning för rumpa och ben.
  • Hundar. Yes, you heard me.. där har man verkligen en vän för livet, och någon att ta ut på en promenad när kompisarna är för lata o trötta för't. Människans bästa vän.

  • Cuba StrassSnake. För er som inte vet vad det är så är det en parfym för kvinnor, om jag inte minns helt fel så ligger priset på $12.00 - och jag är tokkär i den. Fick nämligen den utav min kille, och jag tycker den luktar riktigt gott! Det finns även glitter i den, så den passar perfekt när man ska lukta och glittra härligt.








  • Dessie Pest! - eftersom en bloggare hamna på hiss listan så tar jag även med en på diss listan. Och ja, vem blir förvånad? Det här med att pushaup tuttarna, gå med genomskinliga kortkorta klänningar/tunikor och tro att man äger världen, nej det har jag inte alls förstått mig på. Dessutom att sitta och snacka om hur andra ska visa respekt medans man själv inte ens vet vad det betyder.. usch nej säger jag bara.


  • Vinter -09/10. Det är aldrig en äkta vinter här i Sverige, bara en massa slask. Nejtack säger jag, jag avskyr vintern.

  • Brunkräm/puder. När 13, 14 åringar använder det så ser det ut som om dom har doppat ansiktet i gyttja. Och är det snyggt?, nej. Kan du inte använda en normalmängd och göra't snyggt, använd inte alls.

  • Copycats/wannabes. Det är fullt utav dom i bloggvärlden (även utanför..), när jag började blogga trodde jag ens blogg skulle spegla en själv, och inte någon annan. Tyvärr så är mer än hälften utav alla bloggare nu copycats. Synd och skamligt! Ha din egna stil..

Kommentarer
Postat av: Louise

Your words..men det är gott:):)... hihi

2009-09-21 @ 16:36:19
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: Kristoffer wall.

"Brunkräm/puder. När 13, 14 åringar använder det så ser det ut som om dom har doppat ansiktet i gyttja. Och är det snyggt?, nej. Kan du inte använda en normalmängd och göra't snyggt, använd inte alls."



Håller helt klart med, och när dom ska kladda på sig allt för mycket smink oxå, de gäller dock inte bara 13,14 åringar men dom är en stor del av majoriteten!

2009-09-21 @ 17:11:12
URL: http://lifeandastorytotell.blogg.se/
Postat av: Kristoffer wall.

Oja helt klart men alla ska ju hinna prova på allt, du vet ju hur det är att vara "liten".. men dom lär sig väll med åren förhoppningsvis! :)

2009-09-21 @ 17:19:36
URL: http://lifeandastorytotell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysig blogg du har! =D

//noescape.blogg.se! =)

2009-09-21 @ 17:24:56
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Kristoffer wall.

Heltklart!! :)

2009-09-21 @ 17:47:37
URL: http://lifeandastorytotell.blogg.se/
Postat av: Jenny

word! :)

2009-09-21 @ 19:01:49
URL: http://cordell.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0