Missed me?

Ja, jag vet att mina uppdateringar har varit sämst den senaste tiden. Men som jag har skrivit förut och förklarat; det finns ett liv utanför bloggen! För min del så kommer inte bloggen först, never.. Har haft en hel del annat för mig också, och en hel del som har hänt. Så har inte haft någon ork överhuvudtaget att sitta o informera er om att "jag mår piss!", jag tror ni fattar poängen.. Men nu sitter jag här o försöker kladda ner ett inlägg lite snabbt.

Igår var killen och jag i Eskilstuna.. ja, ni såg väl min fina natcho-tallrik jag åt? :) Höh! Det var iallafall mysigt och trevligt. Det konstiga med allt var nog att jag hittade verkligen inga kläder jag ville ha .. så det slutade med en klänning för min del bara, och en tröja till killen. Jag tycker kläderna är så konstiga nu för tiden. Eller ja, många är det. Och jag är inte den personen som går efter modet jämnt och ständigt. Why should I? Och sjävlklart handlade vi hem lite mat osv, till oss & hundarna. 9st 2liters Coca Cola fick följa med oss hem också - dom hade erbjudande på 9st för 99:- plus pant. Härligt ;D

Vi har fått tillökning i familjen också.. en mini laptop aka bloggdator. Den kostade oss ingenting. Eller nu ljuger jag, 2000:- men som ny ligger den på 3500:- så vi tjänade på det helt klart. Jag är nöjd med den iallafall. Så det är den jag sitter med nu i soffan och skriver. Ofc, trådlöst bredband! Vi har ju en annan laptop fast större.. men den är inte alls lika bra o skön att använda, för där hade vi inte trådlöst. Utan en sladdjävel som irreterat mig i åratal.. ARGH*

Nej ni, nu ska jag ta o sätta lite fart.. försöka städa lite och klunka i mig mängder utav kaffe. Törstig idag :) Hörs senare I guess..


Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a

sjukt söt!

din blogg va riktigt häftig med! :)

2009-09-29 @ 17:00:12
URL: http://ijsabellas.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0