Sometimes I thank myself..

.. for not being like the rest!

I inlägget under skriver jag om ett par bloggare som kommenterat helt i onödan - just for the fame (som dom tror). I vilket fall som helst så fick jag kritik för det inlägget utav en person, men noterade starkt direkt att den personen ville vara anonym, ja.. det är ju inte så konstigt. För det här med att stå för sin åsikt har ju en del väldigt svårt för. Jag tar mer än gärna kritik, och jag bryr mig absolut inte att folk har sina egna åsikter och tycker på ett visst sätt. Däremot så har jag extremt svårt för folk som inte står för det, som promt måste vara Anonyma. Jag suckar bara. Jag siktar mest på dig Anonyma F, stå för det shit som kommer ur munnen på dig! :)

För övrigt så har ni fina läsare säkerligen insett att det inte blivit så mycket utav inlägg idag, ja det har sina anledningar. Har haft fullt upp! Hundarna har tagit upp mesta utav tiden samt städning och en snabbtripp in till hållan. Nu ska jag bara luta mig tillbaka framför en skön rulle, och då pratar jag om Scarface. LOVE LOVE LOVE!, bästa "gangster" filmen någonsin. Ett par digestive o en mysig älskling gör mig sällskap. Så vi hörs imorgonbitti babes.

Puss! /Ur E.



Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

cool header :)



kolla in dagens låt med Selena Gomez :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/everybody-tells-me-that-its-wrong-what-im-f.html#comment

2009-09-17 @ 19:42:45
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

så trist med folk som inte kan stå för vad dom tycker.

också trist med bloggare som inte kan ta kritik..

2009-09-17 @ 20:11:38
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Charelle

sv: hhaha okej. :d häftigt i alla fall. ;)

2009-09-19 @ 10:43:11
URL: http://charelles.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0