Städning = Ett stycke återfunnen usb-sladd

Yeah that's right, you heard me!
Har hittat älskade usb-sladden nu så blev genast på bättre humör, den dök bara upp när jag höll på o städa, skitbra! Men bilder får vänta tills senare eller ev, imorgonbitti - för jag orkar inte byta dator, eftersom här fungerar det inte att lägga in skumt nog. Men som jag alltid säger; datorer har en tendens att ha en egen vilja, suck*

Jag har nyss gjort caffelatte, ja hemmagjord eller vad man ska säga. Det blev riktigt gott!, så killen & jag sitter med varsin kopp och bara tar det lugnt. Vi båda är väldigt trötta och sega idag, blev inte mycket sömn alls under natten - but hey, då somnar man snabbt och skönt ikväll. Förhoppningsvis! Nu måste jag återgå till mitt latte-drickande och plocka undan det sista, som sagt så får vi besök om ca 1timma. Hörs sen!

Såhär gjorde jag latten;
- Tog 2st, koppar med mjölk och hällde i en kastrull med medelvärme på.
- Sedan tog jag 5st, teskedar med snabbkaffe.
- Vispade sedan.
- När det närapå börjat koka så tog jag ca, 5st sockerbitar och la ner.
- Vispade sedan igen.

(Antal sockerbitar i latten samt antal tsk, snabbkaffe är en smak sak! Ofc..)

KLART!
Och det vart riktigt gott.. däremot så är jag ingen latte drickare egentligen, föredrar vanligt hederligt svart kaffe, pure.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag jobbar inom socialomsorgen. Själv?

2009-09-16 @ 16:34:09
URL: http://holmgrenjosefine.blogg.se/
Postat av: emmy såklart / svar te sofia utan blogg.

haha okej :p

2009-09-16 @ 18:03:46
URL: http://bbeaautiiful.blogg.se/
Postat av: Emmelist

okej.. ja det var ju en bit :) men dom var himla söta i alla fall!



vad ska du göra idag då?

2009-09-17 @ 09:48:43
URL: http://emmelist.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?

Namn:
Minnesluckor?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0